יום שישי, 26 בדצמבר 2008

מה היית עושה עם 48 שניות?


חברת Embarq מספקת אינטרנט ומעוניינת לשכנע את הלקוחות שלה להחליף מחיבור מסוג Dial-Up (זה שלוקח זמן כשמתחברים) - לחיבור קבוע.
אנשי השיווק של Embarq מצאו שבממוצע זה חוסך 48 שניות בכל חיבור לאינטרנט. 48 שניות, לא נשמע הרבה, נכון?

אז הנה הקמפיין של Embarq (חברת תקשורת) למה ניתן לעשות עם 48 שניות. קמפיין מעורבות. Engagement - Campaign.
הם ביקשו מגולשים להעלות סרטים בהם כ"א מספר מה הוא יכול לעשות עם 48 שניות.
כלומר, מהיכרותם של אנשי השיווק את הצרכנים הם ידעו שבמקום לנסות ולהציע להם לרכוש אינטרנט בזול, או עם שרות מעולה, או עם מתנה (קנה-קבל) – הם יעשו מהלך מעורבות. ואז, הצרכן המגיב אך לא מחוייב יהפוך מעורב.


תהנו.
http://www.youtube.com/embarq
יריב לבסקי

אין תגובות: