תחזית מס' 1 –
תקציבי שיווק יקוצצו בכ20% משנת 2008
תחזית מס' 2 -
הציפיות מתקציבים אלה יגדלו בכ20% משנת 2008
תחזית מס' 3 -
הציפיות מהתקציבים יחסית לקיטון יהיו בפרופורציה של 150% אל שנת 2008
תחזית מס' 4 -
אין שום קשר בין הגידול בהכנסות של Twitter, Myspace, Facebook למה שיתרחש בנתוני מאקרו של כלכלת ארה"ב
תחזית מס' 5 -
השיווק הדיגיטלי יוכרז כלא-רלוונטי, לאחר מכן מישהו יכריז שFACEBOOK 'הוא סוס מת'
לאחר מכן יתגלה שהשיווק הדיגיטלי הוא-הוא הדבר הבא, בו בזמן שיקומו עוד 1000 קבוצות בFACEBOOK תחת שמות קשורים לנושא שיווק דיגיטלי
תחזית מס' 6 -
מישהו שאתה מכיר יפוטר מהייטק, ידבר על לפתוח בית קפה וייסע להודו לחשוב על זה
כשהוא יחזור מהודו הוא יקבל הצעה ממטריקס / IBM / טלדור / NESS והוא יזרוק את השרוואל החדש ויגיד שרוחניות זה לא בשבילו
תחזית מס' 7 -
העיתונים הכלכליים יכתבו פעם בשבוע כותרות כמו: 'האם אנחנו יוצאים מהמשבר? הבורסה בת"א סיימה עוד יום של עליות...'
תחזית מס' 8-
העיתונים הכלכליים יכתבו 3 פעמים בשבוע כותרות כמו: מסימני המיתון – הבורסה בת"א ביום שני רצוף של ירידות...'
תחזית מס' 10 -
מישהו שאתה מכיר אישית (וחבר שלך באיזו רשת חברתית או כותב בלוג) ישלח לך מייל שרשרת (או לינק לבלוג שלו) שבו הוא שולח 10 תחזיות שלו ל2009
(חסרה כאן תחזית מס' 9 – שחזתה כי יוטל קיצוץ של 10% על כמות התחזיות..)
3 תגובות:
גדול
גדול
מדליק!
אחלה כתבה,
אהבתי - צריך לתלות את זה במשרד..
הוסף רשומת תגובה