יום שני, 23 בפברואר 2009

נהיגת לילה לפי Golf



"And all the people of the lulled and dumbfound town are
sleeping now…

Hush, the babies are sleeping, the farmers, the fishers,
the tradesmen and pensioners, cobbler, schoolteacher,
postman and publican, the undertaker and the fancy woman,
drunkard, dressmaker, preacher, policeman, the webfoot
cocklewomen and the tidy wives."
(Dylan Thomas, Under Milkwood)



בין השעה 03:00 ל04:00 הכביש כמעט פנוי. הוא שלך. עם השיר הנכון ברדיו, חווייה של נהיגה בלילה יכולה להיות כמעט מיסטית וממסטלת. אבל זוהי חווייה אישית, רק אני והרכב. זה משהו שלא עבר לנו מגיל 17 (כשקיבלנו את הרשיון). ומה יכול להיות יותר כיף מלנהוג בשעה שהכביש ריק, בליווי שיר מדהים
עם התובנה הזו הלכו Volkswagen לקמפיין. שימוש בשיר בקטע מהמחזה Under Milkwook (של דילן תומס) מלווה את הפרסומת.
הנה הפרסומת לטלויזיה - http://www.youtube.com/watch?v=5U9I7QrpSkk

אך VW לא הסתפקו בזה, אלא יצרו מיניסייט בו אתה יכול לצפות באותה נהיגת לילה מכל מיני זוויות לבחירתך (נהיגה היא חווייה אישית, כבר אמרנו). תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית של חברה אמריקאית אתה יכול לערוך מחדש את הסרט, ליצור גירסא משלך לנהיגת לילה – ולהשתתף בתחרות.
אתה גם יכול לצפות בסרטים שערכו גולשים אחרים, במסלולים שהם הציעו כאידיאליים לנהיגת לילה.

יש כאן מהלך Engagement Campaign קלאסי שלא מסתפק בפרסום אלא נותן כלים ליצור חוויית נהיגה אישית. לאחר שהצלחת ליצור במיניסייט של VW חווייה אישית, אתה יכול רק לנחש עד כמה מוצלחת תהיה חוויית הנהיגה עצמה.

אין תגובות: