A A good story – אתה חייב שיהיה לך סיפור טוב לספר, נרטיב (כמו תמיד) – לזה אין ולא יהיה תחליף. בלי נרטיב, בלי סיפור לספר – אתה לא רלוונטי.
B Brandurance – היכולת שלך להתאים את המותג שלך לשיווק החדש
C – Consumer – לצרכן הדיגיטלי יש הרגלי צריכה חדשים. כמשווק, עליך להבין אותם ולדעת כיצד להשתמש בכלים המודרניים לתקשר עם הצרכן באופן מודרני ועכשווי.
D – Design by the people - תן לאנשים לעצב, ההצלחות הגדולות באינטרנט מעוצבות יומיום ע"י הגולש הפשוט. החל מהקוד הפתוח שהמשתמשים הכבדים מפתחים, ביחד, את המוצר שלך; דרך 'חוכמת ההמון' שאומרת שהאתרים הפופולאריים ביותר יעלו ראשונים במנועי החיפוש וכלה בזה שהאתרים הגדולים (Facebook, Myspace, Twitter) הם בעיצוב של הגולש הפשוט. וזה אומר שהכח בהחלטות השיווקיות – עבר ללקוח.
E – Engagement המעורבות של הצרכן החדש במהלכי שיווק חדשניים. הצרכן מחפש מעורבות ולא קבלת מסרים בדחיפה.
B Brandurance – היכולת שלך להתאים את המותג שלך לשיווק החדש
C – Consumer – לצרכן הדיגיטלי יש הרגלי צריכה חדשים. כמשווק, עליך להבין אותם ולדעת כיצד להשתמש בכלים המודרניים לתקשר עם הצרכן באופן מודרני ועכשווי.
D – Design by the people - תן לאנשים לעצב, ההצלחות הגדולות באינטרנט מעוצבות יומיום ע"י הגולש הפשוט. החל מהקוד הפתוח שהמשתמשים הכבדים מפתחים, ביחד, את המוצר שלך; דרך 'חוכמת ההמון' שאומרת שהאתרים הפופולאריים ביותר יעלו ראשונים במנועי החיפוש וכלה בזה שהאתרים הגדולים (Facebook, Myspace, Twitter) הם בעיצוב של הגולש הפשוט. וזה אומר שהכח בהחלטות השיווקיות – עבר ללקוח.
E – Engagement המעורבות של הצרכן החדש במהלכי שיווק חדשניים. הצרכן מחפש מעורבות ולא קבלת מסרים בדחיפה.
2 תגובות:
גדול, אחלה שרשרת אותיות
בשיווק דיגיטלי אמיתי אין סדר לוגי כמו שאנחנו רגילים - ולכן לא הייתי עורך את הערכים לפי ABCDE
הוסף רשומת תגובה