יום שישי, 13 בפברואר 2009

A-B-C-D-E של שיווק דיגיטלי


A A good story – אתה חייב שיהיה לך סיפור טוב לספר, נרטיב (כמו תמיד) – לזה אין ולא יהיה תחליף. בלי נרטיב, בלי סיפור לספר – אתה לא רלוונטי.

B Brandurance – היכולת שלך להתאים את המותג שלך לשיווק החדש

CConsumer – לצרכן הדיגיטלי יש הרגלי צריכה חדשים. כמשווק, עליך להבין אותם ולדעת כיצד להשתמש בכלים המודרניים לתקשר עם הצרכן באופן מודרני ועכשווי.

DDesign by the people - תן לאנשים לעצב, ההצלחות הגדולות באינטרנט מעוצבות יומיום ע"י הגולש הפשוט. החל מהקוד הפתוח שהמשתמשים הכבדים מפתחים, ביחד, את המוצר שלך; דרך 'חוכמת ההמון' שאומרת שהאתרים הפופולאריים ביותר יעלו ראשונים במנועי החיפוש וכלה בזה שהאתרים הגדולים (Facebook, Myspace, Twitter) הם בעיצוב של הגולש הפשוט. וזה אומר שהכח בהחלטות השיווקיות – עבר ללקוח.

EEngagement המעורבות של הצרכן החדש במהלכי שיווק חדשניים. הצרכן מחפש מעורבות ולא קבלת מסרים בדחיפה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

גדול, אחלה שרשרת אותיות

אנונימי אמר/ה...

בשיווק דיגיטלי אמיתי אין סדר לוגי כמו שאנחנו רגילים - ולכן לא הייתי עורך את הערכים לפי ABCDE