יריב לבסקי משרבט רעיונות ומחשבות בנושאי שיווק דיגיטלי, טכנולוגיה ושיווק
יום שני, 7 ביוני 2010
הטכנולוגיה מאתגרת את תעשיית התוכן
את זה לא אני אומר, אלא מנכ"ל Netflix שמתחיל את המצגת שלו בכותרת - ההזדמנות העסקית לנטפליקס - להוביל את שוק מנויי התוכן בסטרימיניג (באנגלית זה נשמע יותר אסטרטגי).
המצגת שלו נמצאת כאן: http://www.slideshare.net/reed2002/netflix-business-opportunity
המודל שלו אל מול הלקוחות – 9$ חודשי בעבור צפייה בסטרימינג ו/או הזמנת סרטים דרך הדואר. נשמע מעט? קחו בחשבון שהוא מתחרה בשחקנים שנותנים תוכן חינם (HULU) תוכן זול (בלוקבסטר עם מכונות של 1$ לסרט) תוכן ממומן מפרסום ועוד.
אהבתי מאוד את המצגת שמלמדת על שוק הצפייה בתוכן – דרך משקפי שחקן ענק שם, אהבתי יותר את השקף האחרון שלו:
Innovators Needed.
אחלה פאנץ', לא?
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה