יריב לבסקי משרבט רעיונות ומחשבות בנושאי שיווק דיגיטלי, טכנולוגיה ושיווק
יום שלישי, 5 באפריל 2011
אל תעלו את זה לטוויטר..
האם Twitter היא תופעה חולפת?
הגרף הזה מראה שכן.
אני טוען שלא – אמנם כיום יש פונקציונליות דומה בהרבה אתרים / שירותים אחרים אבל Twitter החלו בתופעה הזו. ובכל זאת, יש קצת אובדן מומנטום לכל הנאמר על החברה.. חברה שקמה לפני כמה שנים (פחות מארבע) וכבר מאבדת מזוהרה.
האם זה העתיד של Groupon ו/או Foursquare?
אבל TWITTER היא חברה לומדת: מאמר מרתק (בעיניי, הכל יחסי כמובן) מספר על שיפור יחס הפעילים לאחר ההרשמה בזכות שיפור מהותי שהם הכניסו. חובה בכל אתר.
קוראים לזה Gradual Engagement ובעברית היה אפשר לקרוא לזה פשוט 'אינקובציה ללקוחות חדשים'. זה אומר שמייד לאחר סיום תהליך ההרשמה לאתר, במקום 'לזרוק אותך למים' כלקוח, אתה מייד מקבל מסכים שעוזרים לך להבין כיצד אפשר לנצל את השירות.
שינוי התפיסה הזה שיפר את יחס ההמרה של Twitter בכמעט שליש!
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
2 תגובות:
ואותי מעניין מי ה-2 חשבונות שעוקבים אחרי 500K....
טוויטר איבדו מזמם את המומנט!
הוסף רשומת תגובה