יום שלישי, 19 באפריל 2011

עוד על גרופון

לפני כמעט חודש, ב'מה קרה לגרופון בפברואר' רשמתי שהמודל של Groupon הוא 'זמני' ומזרים מכירות אבל לא מייצר נאמנות.
אם תקראו את הכתבה הזו, תקראו את אותם טיעונים בצורה יותר ממוקדת: הכותב הפליא למקד את מה שאני לא רשמתי בצורה כל כך חדה: המודל של Groupon הוא טקטיקה שלהם על מנת לעמוד באסטרטגייה של להיות שחקן eCommerce באינטרנט. אבל זו רק טקטיקה, ומודל הקופונים צריך להתפתח לאיפשהו...

תגובה 1:

יקי אמר/ה...

יפה, אני מסכים שגרופון זה רק טרנד זמני שייגמר..