יום ראשון, 11 במרץ 2012

הנטפליקס של הגילוח


נכון, הרעיון הבא הוא לא ממש סופר-טכנולוגי כמו שאר הדברים עליהם אני כותב, אבל הוא מאוד מצא חן בעיניי ואפשר להמר שהוא עומד להצליח, ובגדול.
המודל של Netflix הוא פשוט: המנוי משלם סכום חודשי (נניח 9$) ומקבל מגוון סרטים / סדרות בעבור סכום זה. החברה גובה מהלקוח מראש את הסכום, לוקחת התחייבויות תמורת סכום גבוה (כמות המנויים X המחיר החודשי) ורוכשת תכנים מראש מהאולפנים בהוליווד.

Dollar Shave Clud, "מועדון הגילוח בדולר", מציע מודל דומה: תמורת מחיר חודשי של 1$, אתה מקבל 5 חבילות סכיני גילוח. יש גם חבילות של 6$ ו9$, אבל היופי כאן בפשטות.
האתר הושק בימים אלה, שווה לראות – זו תהיה הצלחה! (50,000 מצטרפים ביום הראשון!)

אז מה הקשר לNetflix? בדיוק אותו מודל. האתר מסוגל לרכוש במחירים מאוד זולים סכינים לא ממותגות, רק בכמויות גדולות, השיווק נעשה ישירות לצרכן. רק בזכות העובדה שהוא קונה מראש על בסיס ההתחייבויות של הלקוחות שלו, התא מסוגל לספק סכיני גילוח במחיר זול כל כך.

שימו לב גם לוידאו, עושה את העבודה, לא?

אין תגובות: