להלן רשימת המונחים הכי צומחים (כלומר שהיה להם הגידול הגדול ביותר) שחיפשו הגולשים ב2008 –
1. sarah palin
2. beijing 2008
3. facebook login
4. tuenti - רשת חברתית, מעין FACEBOOK של ספרד
5. heath ledger
6. obama
7. nasza klasa - להקה פולנית
8. wer kennt wen רשת חברתית גרמנית
9. euro 2008
10. jonas brothers - להקת בנים
יותר אנשים התעניינו באולימפיאדה בבייג'ין 2008 מאשר ביורו 2008 (כדורגל).
יותר אנשים התעניינו בהית' לדג'ר שנפטר השנה בנסיבות טראגיות (סמים?) מאשר באובמה שנבחר כנשיא.
אבל הנתון הכי מפתיע הוא שהכי הרבה התעניינות חדשה נרשמה בנושא שרה פיילין – מה שמצביע על חשיבות העיצוב של המוצר שלך (מקום ראשון באיזה תחרות יופי איזוטרית בארה"ב).
זה גם מזכיר לנו את הצרכן המגיב אך הלא מחוייב של עידן האינטרנט החדש - הצרכן שחיפש (כנראה תמונות) של שרה פיילין אך לא הצביע בעבורה ובעבור מקק'יין..
יריב לבסקי
4 תגובות:
גדול...מראה עד כמה התרבות שלנו משקפת אותנו - ריקניים
שרה פיילין נראית ככה?
אובמה - שולטטטטטטט
תובנה מעניינת; ניתן לחשוב קצת יותר לגבי מה זה אומר עלינו
הוסף רשומת תגובה