יום חמישי, 8 באוקטובר 2009

Microsoft משיקה את הWindows7, ומה עם Apple?..


Microsoft אוטוטו משיקה את מערכת ההפעלה החדשה שלה (22 באוקטובר), וכבר נשמעות ביקורות מאוד חיוביות על מערכת ההפעלה הזו, ונראה שהמצב שונה מאוד ממה שהיה עם הVISTA.

הגדיל לעשות אחד הבלוגים הטכנולוגיים המובילים בארה"ב כשטען שזה אחד המוצרים הכי טובים שMicrosoft הוציאה, ומערכת ההפעלה הכי טובה של WINDOWS.

יש מספר דברים שApple צריכה לעשות על מנת לשמר את מעמד המובילה הטכנולוגית בשוק מערכות ההפעלה (לא בנתח שוק אלא באיכות מוצר), אבל אין ספק שיש כאן קריאת תיגר מאוד רצינית מצידה של Microsoft. אני מאמין שנתחיל לראות יותר ויותר קמפיינים שמדברים על האיכות של הWINDOWS7 כמו זה למשל.

בכלל, השיווק של Microsoft למערכת ההפעלה החדשה יהיה הרבה יותר קל ובגלל שהיא כה יציבה - אפשר לפנות ישירות אל הMass Market ולא רק לגיקים הטכנולוגיים. ואכן, בשת"פ קצת מעורר תהיות חברה Microsoft אל חברת HouseParty והיא מציעה לכל מי שרוצה לערוך מסיבה בביתו לרגל השקת מערכת ההפעלה החדשה ולקבל גירסא מקורית חינם.

אינני יודע האם השקת מערכת הפעלה היא אכן 'סיבה למסיבה' בביתם של האנשים והאם מישהו יקיים מסיבה רק בשביל לקבל גירסא חדשה של מערכת ההפעלה; אבל אי ןספק שאנחנו נראה שMicrosoft תוציא תקציבי ענק במאמץ סופסוף להשיג קצת נחת לאחר הVISTA ולהצליח לגרום לכו-לם לשדרג מערכת הפעלה.


הימור שלי? Apple לא ישבו בחיבוק ידיים, אני מאמין שנראה קמפיינים שלהם ושיפורים טכנולוגיים בLepoard.

תגובה 1:

אחד שיודע אמר/ה...

מאמין שאפל יצאו בקמפיין פרו ליאופרד -שהיא מערכת ההפעלה הכי טובה..