האם הלך הפלא ונשאר הילד?
HULU כבר לא צומחת כמה חודשים בכמות הצופים שמבקרים באתר: סביב ה42 מיליון צופים בחודש, כבר כמעט שנה.
זה אומר שהם הגיעו לשלב שבו הEarly Market מסתיים, אך הם אינם מצליחים לעבור אל הMain Market, הקהל הבוגר והבשל יותר. מה שכן, כמות הצפיות הממוצע של הקהל הנוכחי שלהם גדל כמעט פי 5! מה שאומר שהקהל הזה מאמן לHULU.
כרגע המודל של HULU הוא חינמי, והשאלה היא - האם החברה תתחיל לאבד לקוחות כאשר תגבה (לפי התכניות) מחיר חודשי בעבור הצפייה?
התשובה הטריוויאלית היא כן, אבל זה כלל לא בטוח. קהל Main market מורכב מלקוחות שזקוקים לתמיכה, למענה, לבסיס התייחסות של לקוחות נוספים שהם מכירים ולעתים גביית תשלום הופכת שרות מחדשני - לממוסד יותר. ודווקא פעולה זו יכולה להגדיל את כמות המשתמשים הפחות טכנולוגיים שמוכנים לשלם אבל מעדיפים שיהיה להם גם איזשהו מספר טלפון לתמיכה לחייג אליו...
2 תגובות:
יופי של כותרת - כנראה אכם נגמר החלום של HULU..ככה זה שאולפנים הם בעלי המניות שלך ואתה אמור להתחרקות בלקוחות העיקריים שלהם
יש מצב שזו קנוניה של האולפנים שרצו להוכיח שאין טעם לנסות ולהקים מיזם WEBTV..
הוסף רשומת תגובה