יריב לבסקי משרבט רעיונות ומחשבות בנושאי שיווק דיגיטלי, טכנולוגיה ושיווק
יום ראשון, 4 בספטמבר 2011
המספרים של נטפליקס לא משקרים
המנייה ירדה לאחרונה, ושמועות על אי חידוש ההסכם עם Starz לרכישת תוכן (Starz מספקים גם את התוכן של Disney). אבל סיכום נתוני המנויים של Netflix מגלה שבינתיים, ולמרות כל העלאות המחירים – החברה צומחת.
למען האמת, אין עוד שום חברה בתחום שידורי התוכן שצומחת בצורה שכזו: גידול של 10 מיליון מנויים במהלך השנה האחרונה.
מעניין יהיה לראות את הנתונים בעוד שנה מהיום:
חברת Dish Networks שמופיעה כאן רכשה לאחרונה את Blockbuster: מה עומדת להיות האסטרטגיה שלה, המחירים והסכמי התוכן. גם Hulu עומד למכירה, ורוכש אסטרטגי כמו Yahoo!, Microsoft, Apple או Google ימנף משמעותית את כמות הצופים (ההימור שלי: Google או Microsoft ירכשו).
בעוד שנה נראה עד כמה הגידול במנויים שצופים בפלטפורמות דיגיטליות בלבד הוא גימיק של חברה אחת (Netflix) או דרך חדשה לצפות בטלויזיה. דבר אחד ברור: שוק שהמובילה, וכמעט הבלעדית – צומחת בכמעט 40% משנה שעברה מראה שיש מקום לעוד שחקנים. ואלה אכן יבואו..
תוויות:
יריב לבסקי משנה למנכ"ל דורי מדיה ספייק,
Disney,
Hulu,
Netflix
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
תגובה 1:
אכן יהיו עוד שחקנים..
הוסף רשומת תגובה