יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

(עאלק) בולדווין

אין מצב שהסיפור הזה נכון:
"השחקן אלק בולדווין, כוכב הסדרה המצליחה '30 רוק' הורד מטיסת אמריקן איירליינס מלוס אנג'לס לניו יורק לאחר שסירב להתנתק מהאינטרנט כדי להפסיק לשחק במשחק הווידיאו החברתי המקוון "Words With Friends" לפני ההמראה. השחקן בן ה-53 הודיע על התקרית בחשבון הטוויטר שלו."

אחלה יח"צ - כמה ימים לפני ההנפקה של Zynga, וכל העלות היא שכר טירחה למר בולדווין ומחיר כרטיס טיסה (שלא נוצל לבסוף). והמסר: המשחקים של Zynga כל כך ממכרים, עד שלא תרצה להפסיק לשחק בהם גם כשהדיילת תורה לך לכבות את המכשירים החשמליים'.

עדיין לא בטוחים שזה תרגיל ביחסי ציבור?
זינגה עצמה הגיבה לציוץ של בולדווין בציוץ משל עצמה, בו נכתב "תנו לאלק לשחק".
"אלק פשוט אוהב את המשחק הזה והוא היה מוכן לרדת מהמטוס כדי להמשיך ולשחק בו", אמר מת'יו הילציק, הדובר של בולדווין.

ועל זה נאמר: עאלק בולדווין.

3 תגובות:

אלון מעריץ אפל אמר/ה...

שלום יריב אני עוקב אחרי הבלוג שלך כבר זמן מה ויש לי שאלות בנוגע לחברת אפל ועתיד המחשבים והטלוויזיות:

1) איך נראה לך יראו מחשבי ה mac עוד 3 שנים? האם הם יפכו למגע? או שהמקלדת תהפוך גם למשטח מגע בדומה לעכבר? והאם זה רעיון טוב להוציא דגם של מחשב (imac) בגודל של 20 אינץ' (מאוד קל משקל ודק בדומה לnac book air) אם מסך מגע ואם מעבדי ARM וישלים לסדרה של ipod-iphone-ipad-imac כולם מגע?

2) האם זה צעד נכון מבחינת אפל לקנות את AMD? האם אינטל תצליח להיכנס לשוק הסלולר או שהיא פיספסה את הרכבת?

3) האם הטלוויזיה של אפל תספק את אותו התוכן שמספקות חברות הכבלים והלווין? או שהיא תעשה את זה בדרך שונה? (לדוגמא: לפתוח חנות (כמו app store) שבו כל ספקי התוכן גם הקטנים וגם הגדולים יוכלו לעלות את התוכנית/סדרה או הסרט לקבוע מחיר אפל תיקח 30% ולכל לקוח תהי בחירה זה כמו VOD ענק)

4) מה לדעתך ההי המוצר המהפכני הבא של אפל? (כמו בסגנון של siri) ולאיזה כיוון לדעתך הולך שוק הטלפונים והטבלאטים כלומר המלחמה בין גוגל לאפל?

5) האם אפל תשלב בין מערכות ההפעלה IOS וOS X? ואיזה מערכת הפעלה תריץ הטלוויזיה של אפל? האם זו תהי מערכת הפעלה שנבנתה במיוחד לטלוויזיה?

אשמח לשמוע את דעתך

יריב אמר/ה...

הי אלון,
קודם כל תודה על המעקב אחרי הבלוג.
קטונתי מלדעת מה אפל תעשה, אנסה לתת מענה על מה שאוכל:
1) אני לא חושב שהMAC ישתנה, אולי אפל תוסיף דגמים חדשים עם טאץ' אבל זה ייקח יותר מ3 שנים; השוק לא בשל לדעתי למחשב ביתי ללא מקלדת. מילא באייפד או אייפון שם לא נדרשת הקלדה רבה, אבל בבית רוב האנשים רוצים להקליד בנוחות. זו גם התשובה שלי לגבי מחשב חדש - אני לא חושב שאפל תנסה לשווק מחשב בגודל 20 אינץ'
2) אפל כמעט ולא קונה חברות, וודאי שלא יצרניות בשרשרת הערך שלה. הסיכוי שהם ירכשו את AMD כמעט ולא קיים בעיניי. אינטל לדעתי פיספסה את הרכבת אלא אם תרכוש חברה בעצמה: כתבתי על זה כאן בבלוג
3) וודאי שאפל תספק בדרך שונה - זה חלק מהDNA של החברה - תמיד לחדש.. אם אתה שואל האם אפל תאפשר UGC שמאפשר לכולם למכור את התוכן שלהם - אינני חושב, היא גם לא עשתה זאת במוסיקה; אפל לא חרתה על דיגלה את הרעיון של להנגיש תוכן של אחרון היצורים / מפיקים אלא דווקא עובדת בד"כ עם החברות הגדולות
4)מלבד הטלויזיה - לדעתי אפל תצטרך להמציא משהו נוסף, כמו תחליף לשרת מרכזי ביתי או משהו שיוכל להפוך את האייפון והטאבלט לזרוע צפייה שלו; יכול להיות שתחום הקונסולות משחקים רלוונטי מהבחינה הזו
5) אפל תמיד עובדת על בסיס מערכת הפעלה שלה בלבד - iOS; ואני מניח שהיא גם תותאם לטלויזיה

שרון לוי אמר/ה...

האמת, באמת לא אכפת לי אם זו פרסומת או אמיתי. אפשר לחשוב שזו הפעם הראשונה ששחקני קולנוע מפרסמים מוצרים. לפחות זה נעשה בהומור. אלק בולדווין שחקן מעולה ואני עדיין אצפה בסרטים שלו דרך צפייה ישירה, אם יפרסם מוצרים ואם לאו.