יום רביעי, 29 בפברואר 2012

כשאתה כותב את סיפור חייך – אל תשתמש בעט של מישהו אחר..


זו קלישאה ידועה, אבל מעניינת דווקא בהקשר של הרשתות החברתיות.
מרוב רשתות חברתיות (ע"ע SoLoCo קלאסי שפרסמתי כאן לפני כמה ימים), קשה מאוד להיות מסוגלים לתחזק את כל הרשתות שאנחנו נרשמים אליהם. Evertale מנסה לפתור את הבעייה הזו ע"י רישום אוטומטי של הפעולות שאתה מבצע.
אוטומטי? מי רוצה את זה בכלל?
יש המון פריקים של תיעוד כיום. כחובב ספורט (טריאתלונים) אני נתקל בכמויות תיעוד של מידע שאנשים אוגרים: מלבד הק"מ, הקלוריות והזמן – יש אפליקציות ייעודיות למעקב אחר המשקל או השינה. כן, השינה. הפעולה הכי פסיבית נמדדת ע"י Check-In בהתחלה וCheck-Out בסוף.
אז כנראה שיהיו אנשים שירצו לעד אוטומטית את הפעולות שלהם..אם הרשת הזו תצליח לעשות באופן אוטומטי - מה שPath מנסה באופן ידני – צפוייה לה הצלחה גדולה.

אין ספק שצריך משהו חדש שיאגד את כל הרשתות החדשות והפעילויות שלנו, וFacebook, כך נדמה, לא נמצאת בכיוון. בחודשים האחרונים נרשמתי לInstagram, Runkeeper, Path, Loudlee, וזה בנוסף לLinkedin, Facebook שאני רשום מזמן. את Twitter מזמן זנחתי ויש עוד כמה רשתות מיקרו בלוגינג / מקרו כלומינג שנרשמתי אליהם.. בFoursquare לא עשיתי צ'ק אין כבר חודשים לאחרונה Shazam הציע לי לחלוק את מה שאני שומע עם חברים. אבל רגע, זה לא מה שLoudlee מנסה לעשות?
ובסוף היום אני רק רוצה שהרשתות האלה יעזרו לי לחסוך זמן..
עם סלוגן כמו The self writing scrapbook of your life אין ספק שלEvertale יש כאן תובנה מעניינת.

האם יש סיכוי שEvertale יצליחו לעשות סדר בכל הבלאגן הזה?
אולי.
אבל אני נרשם – יש ברירה?

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מעניין מאוד!

אנונימי אמר/ה...

יפה, נשמע אכן משהו שונה - מעניין לראות כמה משתמשים תכלס' יירשמו וישתמשו