הנה קמפיין של חברת ZUJI, חברה לתכנון טיולים ומסלולי טיול דרך האינטרנט - http://www.zuji.com/.
על הבריף של הקמפיין (כנראה) נרשם – שהמטרה היא להעביר את המסר 'שZUJI ממש, אבל ממש רוצה שיישאר לכם כסף לטייל' ויש ליצור קמפיין שמראה עד כמה החברה מתאמצת לחסוך ללקוחותיה כסף.
ברמה הפרסומית, כנראה הייתה הנחייה לעבוד במדיות משולבות (Cross-Platform Media).
קבלו את קמפיין ZUJI Helping Holidays Happen -
על הבריף של הקמפיין (כנראה) נרשם – שהמטרה היא להעביר את המסר 'שZUJI ממש, אבל ממש רוצה שיישאר לכם כסף לטייל' ויש ליצור קמפיין שמראה עד כמה החברה מתאמצת לחסוך ללקוחותיה כסף.
ברמה הפרסומית, כנראה הייתה הנחייה לעבוד במדיות משולבות (Cross-Platform Media).
קבלו את קמפיין ZUJI Helping Holidays Happen -
http://www.youtube.com/watch?v=tJtmhzFFMKU
לאחר שתראו את הסרטון בYOUTUBE, תחשבו עד כמה החברה ביצעה Engagement ללקוחותיה שרגילים לראות את המותג שלה חי רק באינטרנט, והביאה אותו לעולם האמיתי.
התוצאה - מעורבות הלקוחות הייתה כה גבוהה – עד שהם הפכו בעצמם למדיה של ZUJI בכך שסיפרו לחבריהם ומשפחותיהם על הפעילות הזו.
Engagement Creates Media.
לאחר שתראו את הסרטון בYOUTUBE, תחשבו עד כמה החברה ביצעה Engagement ללקוחותיה שרגילים לראות את המותג שלה חי רק באינטרנט, והביאה אותו לעולם האמיתי.
התוצאה - מעורבות הלקוחות הייתה כה גבוהה – עד שהם הפכו בעצמם למדיה של ZUJI בכך שסיפרו לחבריהם ומשפחותיהם על הפעילות הזו.
Engagement Creates Media.
יריב לבסקי
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה