קראתי דו"ח של Economist על מנהל השיווק הבינלאומי
http://a330.g.akamai.net/7/330/25828/20080909164450/graphics.eiu.com/upload/Google%20Text.pdf
כצרכני עידן דיגיטלי, אתם ודאי רוצים שורה תחתונה קצרה – אז אנסה לתמצת לכם מס' שורות תחתונות שכאלה.
הדו"ח מדבר על השינוי מפרסום 'טהור' של מותג – למעבר לזירה שבה מעבירים מסרים אינטראקטיביים ללקוח. (בדומה למודל Engagement Campaign).
המושג הוא הצרכן המחובר (The connected consumer).
מדובר שם על שימוש נכון באמצעי מדיה חדשים כמו טוויטר, בלוגים, פורומים ופרסום במנועי חיפוש – כמפתח להצלחה שיווקית בעתיד הנראה לעין.
אם גם אתם סקרנים לדעת מה מנהלי שיווק חושבים ברחבי העולם – שווה גם לכם לקרוא את המחקר.
(ואם אתם סקרנים לדעת מה מנהלי שיווק יחשבו בעתיד – שווה לכם להמשיך לקרוא את הבלוג הזה...)
יריב לבסקי
יריב לבסקי
יריב לבסקי
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה