הנה אחד הקמפיינים הכי מוצלחים אי פעם (יחסית לזמנו הקצר ולעלות ההשקעה בו).ברגר קינג זיהתה צורך – להמון אנשים בfacebook יש 'חברים מיותרים', כאלה שהם אישרו להם 'חברות' אבל אינם באמת חברים שלהם.ברגר קינג העלתה אפליקציה לFACEBOOK, עד כאן אין ממש חדש, זה נכון. יש מאות אפליקציות חדשות בשבוע (FACEBOOK מאפשרת גישה מוגבלת לקוד פתוח שלה ובכך מאפשרת ליצור אפליקציות חדשות. אבל יותר מזה, היא יוצרת Engagement Campaign באמצעות הקוד הפתוח. רוצים לדעת למה? תקראו את 'הסוד של האנדרואיד'.)רק האפליקציה הזו הייתה חדשנית ומעיזה – היא נקראת Whopper Sacrifice ומאפשרת לך למחוק את החברים המיותרים שלך בFACEBOOK. יותר מזה, אם מחקת 10 חברים ומעלה – קיבלת Whopper חינם. בתוך שבוע FACEBOOK הפסיקה את הקמפיין, לא לפני ש80,000 משתמשים מחקו חברים. כלומר 80,000 אנשים עשו פעולה אקטיבית שמערבת אותם. אבל זה לא הכל, יותר מ230,000 חברים נמחקו מרשימות. כלומר גם הם חוו משהו מערב שחדש להם. אבל אם תחברו את הכל ובהנחה שלפחות על אחד שנמחק – יש מישהו ששמע את הסיפור ממקור ראשון (מחבר שנמחק) – תגיעו למעל 500,000 משתמשים שחוו חווייה באופן ישיר ו/או ממקור ראשון. וכל זה בתוך שבוע!ובעלות (כנראה ) ממש ממש זולה.ומעבר לזה – פשוט דיברו על זה בבלוגים, בפורומים ובכל האינטרנט. צרפתי את הגרף של המונח Whopper Sacrifice בחיפוש בGoogle Trends.
Alexia מראה נתונים שכמה ימים לאחר סגירת הפעילות ע"י FACEBOOK החלה עוד תנועה של לקוחות לאתר הסגור. You like your friends but you love the whopper - זה הסלוגן של הפעילות.
מבריק, לא? (התחילו כבר שמועות שזה בכלל קמפיין של FACEBOOK)...
יריב לבסקי
מבריק.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה