טייגר וודס הוכיח שגם המותג מס' 1 בספורט, עם הכנסות של יותר ממיליארד דולר מהם 100,000,000$ בכל שנה.
כל הסקנדל שהוא מעורב בו מוכיח לנו שכולנו בני אדם, אפילו 'אביר הספורט הלבן' עם חיוך צחור השיניים.
ציני ככל שזה נשמע, אני מאוד מסכים עם דבריה של Carol Bartz, מנכ"לית Yahoo - "הפרשייה של טייגר וודס עושה לנו טוב יותר ממותו של מייקל ג'קסון". היא מכתוונת לכמות הTraffic שגלשה בעקבות הפרשה באתרי אינטרנט, וכתוצאה מזה הגדילה את החשיפות של אתרי האינטרנט כולל Yahoo ובהתאמה גם את ההכנסות מהפרסום בעמודים אלה. מעבר לזה, כמובן צריך לקחת בחשבון שקשה למכור פרסום בעמוד שמספר על הלווייה של כוכב פופ ואילו רכילות חמה על טייגר יכולה להעלות את מחיר הBid בצורה משמעותית.
וזה אומר שחדשות על החיים (הבגידה של וודס) מעניינות יותר מאשר חדשות על מוות (ג'קסון), וזה אומר שכולנו בסוף בני אדם. ריקמה אנושית אחת חיה...
2 תגובות:
איזה נמר הטייגר הזה!
איתה חתול הטייגר הזה
הוסף רשומת תגובה