האסטרטגיה של Groupon היא eCommerce.
הטקטיקה היא מכירת קופונים.
שירות Groupon Goods היא שירות שמציע עסקאות נבחרות למוצרים זולים. עד כאן נשמע מוכר, אבל מי שמוכר זה Groupon ולא בית עסק אחר.
אז אוקיי, יאמרו הציניקנים שמה חדש בלמכור מוצרים דרך האינטרנט? כאשר יש לך מותג כל כך חזק ותנועה חזקה של גולשים, אז יש לך יכולת להיות שחקן משמעותי בתחום. לא בטוח שGroupon בחרה בטקטיקה הנכונה להיחלץ משוק רווי קופונים, אבל אפשר לראות שהאסטרטגיה שלה היא להיות שחקן eCommerce ולא חברת קופונים, וזו החלטה נכונה מבחינתם.
אני לא אתפלא אם לאחר ההנפקה (אם תתרחש - הדו"חות השתנו כל כך הרבה פעמים) הם ירכשו שחקן eCommerce קיים וישתמשו במותג שלהם לחזק אותו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה