..זה כבר קרה עם ג'רי סיינפלד( תקציר למי שלא זוכר ) והפעם עם Family Guy.
Microsoft עוצרת קמפיין שמשתמש בדמויות של Family Guy בטענה שהקומדיה איננה מתאימה לערכי המותג של Microsoft...
נו, כנראה שלא ממש נעשו שיעורי בית רציניים שם במחלקת המחקר - כי Family Guy בהחלט איננה משדרת את ערכי Microsoft, אבל זו התועלת שיכלה הרי לצמוח מהמהלך הזה. אבל הסדרה לא השתנה - אז איך יכול להיות שהנושא לא נבדק לפני שעלה הקמפיין?
הטענה שנשמעת מMicrosoft היא שהחסויות (הסרטונים הקצרים שמשודרים בזמן הפרסומות ומראים את דמויות הסדרה מקדמות את Windows7) לא אושרו מראש ואופיים אינו מתאים לMicrosoft. זה יכול היה להיות מהלך שיווקי שמקרב (מבחינת מסרים) את Microsoft אל עבר Apple. אבל המהלך הזה נעצר.
ההסטוריה של Microsoft מראה שיש לחברה נסיון רב בשימוש סלבריטאים, החל מג'ניפר אינסטון ומתי פרי בקמפיין לWindows 95, או הביקור של ביל גייטס בתכנית פרייזר אז קשה להאמין שמישהו שם הופתע..אז אולי זה מהלך מחוכם של PR?..
תגובה 1:
יפה, אהבתי את התזכורת על הקמפיין עם מתיו פרי ואניסטון..נוסטלגיה
הוסף רשומת תגובה