זה החל בקמפיין קצר שנקרא iDon't עם פירוט התכונות שחסרות בiPhone ואילו בDroid יש. ואנחנו לא ידענו מה לעזאזל זה Droid?..
אז Verizon, אם אתם רוצים לפנות אל קהל היעד ולשווק טלפון מבוסס אנדרואיד - על חשבון הiPhone, קחו בחשבון שמי שאין לו iPhone לא בטוח מכיר את כל התכונות שאתם טוענים שאין למכשיר, ואילו מי שיש לו - כנראה מאוהב..הiPhone נחשב למכשיר שמי שמשתמש בו ממש אוהב אותו. יהיה קשה מאוד לשכנע בעל iPhone שהמכשיר שלו אינו טוב מספיק.
וחוץ מזה, אם אתם משיקים מוצר חדש - דברו עליו, אל תגידו מה חסר אצל המתחרה שלו. זה כלל בסיסי בשיווק.
כנראה שבVerizon עשו קצת חושבים, כי קמפיין ההמשך חושף שמדובר על Motorola Droid, מכשיר חדש של מוטורולה המבוסס כל אנדרואיד. אפשר לראות בקמפיין שהגישה השתנתנה - כבר לא אומרים מה המתחרה לא עושה; אבל עדיין, הקמפיין לא מספיק ממוקד בעיניי ולא ברור לנו על מה מדובר. המסר של חדשנות טכנולוגית ברור כאן, אבל לא מעבר לזה.
יש כאן מקרה של טיזר ראשוני שכנראה לא הצליח ושינוי אסטרטגיה תקשורתית בקמפיין הבא - 'מקמפיין נגטיב' (שלילה של המתחרה) לקמפיין פוזיטיב (מה המוצר שלי עושה). רק שהקמפיין לא מספיק ממוקד בעיניי ולא משאיר מסר ברור.
ולמי שוקל לעבור מiPhone לטלפון מבוסס אנדרואיד, הנה כמה טיפים בדרך שכנראה יגרמו לו לשקול שוב.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה