יום שבת, 9 באוקטובר 2010

האם אפל ממשיכה להכות את השוק?


במקביל להודעה על כך שApple תתחיל לשווק מכשירי iPhone גם רך Verizon (ולא רק AT&T כמו שהיה עד כה), ב18.10.2010 החברה עומדת לסכם רבעון נוסף - רבעון 3 של שנת 2010.
מלבד הסקרנות סביב מכירות הiPad, מאוד מעניין יהיה לראות את נתוני מכירות הiPhone. ברבעון ה1 של 2010 החברה מכרה 8.8 מיליון מכשירים וההערכות האנליסטים הן שApple מכרה כ11.8 מיליון יחידות ברבעון ה3!
מכירות הiPhone הן המשמעותיות ביותר לשרות הרווח של Apple ומהוות 40% מכלל הכנסות החברה; שיפור בביצועי מכירות הiPhone ישפיעו לטובה על הדו"ח של החברה השנייה בגודלה בעולם (שנייה רק לאקסון, חברת הדלק בארה"ב).
אגב, ההערכות הן שהiPad מכר כ5 מיליון יחידות, שיצטרפו ל3.2 מיליון שנמכרו ברבעון הקודם. בעת השקת הiPad התחזית הייתה כ7 מיליון יחידות בשנה, ועתה אין ספק שApple תעבור את המספרים שחזו לה כבר ברבעון ה3, וצריך לקחת בחשבון את הרבעון ה4 שהוא הכי חזק עם מכירות של חג המולד. אם Apple תגיע ברבעון ה4 למכירות של כ5 מיליון iPad, הרי בסה"כ תוך 9 חודשים היא תמכור מעל ל13 מיליון יחידות! לiPhone, רק לצורך השוואה, זה לקח 6 רבעונים להגיע לכזו כמות מכירות - כלומר פי שתיים זמן..

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

apple will continue up!