יום רביעי, 2 בפברואר 2011

החדשנות הבאה של מייקרוסופט

כבר כתבתי כאן לאחרונה שלדעתי Microsoft היא הפיניקס (עוף החול שמחדש את עצמו לאחר שמזדקן) של חברות הטכנולוגיה. וזה לא טריויאלי, לחדש עצמך בעולם של תחרות חדשה בכל רגע מחזיתות שונות.
בתערוכת CES האחרונה בלאס וגאס, מיקרוסופט הציגה את Surface 2 - מסך מגע/מחשב שולחן מדהים שיכול להפוך כל שולחן למשטח אינטראקטיבי.מלבד החדשנות הרבה שבו, הוא 'פותח' שווקים חדשים רבים לMicrosoft. ה Surface מיועד למסעדות, פאבים, חדרי ישיבות, בנקים ועוד. הוא מסוגל "לראות" ולסרוק באופן אוטומטי כל עצם המונח עליו, כגון תמונות, מסמכים וכרטיסי ביקור. מאות אלפי עסקים שכיום לא בטוח רוכשים שרות / מוצר של Microsoft – מהווים פוטנציאל שוק חדש.
ועכשיו, שימו לב להדגמה של תוכנה חדשה בשם Amnesia Connect שמאפשרת לשולחן "לסרוק" כל טלפון חכם המונח עליו ולהעביר קבצים בצורה נוחה מהשולחן למכשיר, או בין מכשיר למכשיר. פעולות כמו העברת קבצים מהטלפון לשולחן במסעדה / משרד יתאפשרו בזכות תוכנה זו. תוכלו להיכנס למסעדה, להזמין דרך הטלפון שלכם מראש את המנה שלכם, לסנכרן לשולחן ובזמן שהאוכל מגיע לשולחן – לפתוח את הFacebook שלכם ולעדכן בסטטוס מה אתם אוכלים. התשלום, כמובן, יהיה ממש פשוט: דרך אפליקציית ויזה / לאומי קארד תוכלו לשלם בנגיעה של המכשיר הסלולארי לשולחן (NFC למי שמתעניין, כבר בדרך..)
העתיד כבר כאן...

אין תגובות: