Groupon, עומדת להשיק אפליקצייה לסלולאר שתקרב אותה יותר לעולם של Foursquare ולשירותים מבוססי מקום. Simple, Simple, Simple הם 3 העקרונות עליה מבוססת האפליקציה.
Groupon Now – היא אפליקצייה שתעזור לאנשים למצוא מבצעים שקיימים באותו הרגע ע"י בחירה באחד מ2 כפתורים: 'אני רעב' ו'אני משועמם'.
זה מוציא את Groupon ממגבלה של מודל אחד - מכירת הקופונים ומעביר אותה יותר למקום של פלטפורמה להנחות קבועות. זה גם מקרב אותה יותר לעולמות של Foursquare, בהם המיקום המדוייק בו אתה נמצא - הוא מהותי.
זה מהלך מעולה של Groupon, והפשטות של 2 הכפתורים האלה יכולה להיות Killer application בעבור המשתמשים. זה יכול להגדיל משמעותית את השווי של Groupon.
זה פותח חזית נוספת בקרב בין Groupon-Foursquare.
יהיה מעניין...
3 תגובות:
אחלה ניתוח - צודק 100%
מעניין מי ינצח, גרופון או פורסקוור
ועכשיו אחרי שפייס השיקה את הPLACE מעניין מה ישאר מFSQ
לדעתי להיות ראש העיר של הג'ירף כבר לא יספיק להם....
הוסף רשומת תגובה