יום שבת, 13 ביוני 2009

מה אומרים לנו המספרים?





  • 10% ממשתמשי Twitter אחראים ל90% מהמסרים


  • 60% מהמשתמשים שנרשמים זונחים את השרות אחרי חודש


  • 74 ימים זה הממוצע של הפער בין הודעה אחת לשנייה - אצל המשתמש הממוצע


  • 20% מהמשתמשים שולחים הודעה אחת ליום לפחות


מה זה אומר? כלום. שהשרות יוצר באז אדיר והרבה אנשים מנסים אותו למרות שהם לא קהל היעד שלו..



איב ויליאמס, מנכ"ל Twitter מספר על זה שהם עובדים בלשנות חלק מהנתונים. הנתונים האלה לא מורידים בעיניי מגודל המהפכה שTwitter יוצר. השרות ממציא עצמו מחדש בכל רגע. Business Insider מספר על הרצון של Twitter לקדם מודל מבוסס מקום.



Twitter עוד ישנה את המודל עסקי שלו כמה פעמים - השאלה היא כמה זמן ייקח לו למצוא מודל שמכניס הכנסות שוטפות..

2 תגובות:

מרק צ. אמר/ה...

טוויטר ימצא את המודל הכנון; גם Facbook התחילו ככה.

Unknown אמר/ה...

מרק גם פייסבוק מפסידים כסף מדי חודש. המודל העסקי עדיין לוט בערפל.

לא סתם הם מכרו אחוזים בודדים לחברה רוסית - צריך לשלם משכורות...