יום שבת, 13 ביוני 2009

פרופורציות



Microsoft טוענת שהיא תשנה את החיים שלנו, עם מנוע קבלת ההחלטות - Bing.


גם Apple ב1984 עם הפרסומת הזכורה שמזכירה את ה'אח הגדול' מספרו של אורוול 1984 - הבטיחה לשנות את חיינו. הפרסומת ששודרה בגמר הסופרבול והשיקה את הMac הבטיחה לנו - that 1984 wouldn't be "like '1984..




בשנות ה80' McDonald's השיקה את MCDLT - קופסא שמפרידה בין שני חצאי הלחמנייה כך שהרוטב והירקות לא ירטיבו את הבשר. It could be the best tase of maburger lettuce and tomato - ever - הבטיח ג'ייסון אלכסנדר (שלימים יפגוש ג'רי סיינפלד שלימים יפרסם את Microsoft).




ב1995 השיקה Microsoft את Windows 95 בקמפיין בעלות 200,000,000$! בהשתתפות האבנים המתגלגלות.


מערכת ההפעלה הבאה (Vista) הושקה בהשקעה של 500,000,000$!.




הההסטוריה מלאה במוצרים שהבטיחו לשנות את חיינו, כמו הNew Coke והNike-Air.




לאחר שראיתי את זכייתו (כנראה) של אחמינג'אד בבחירות האיראן נזכרתי בשורתו של מאיר אריאל - "בסוף כל משפט שאתם אומרים, יושב ערבי עם נרגילה". אחמינג'אד, יכול לשנות לכולנו את החיים הרבה יותר מכל המוצרים שהחברות האמריקאיות הגדולות משיקות כל שנתיים.




נותן לך פרופורציות...




4 תגובות:

איראני אמר/ה...

יפה,
רק שיש מצב שמוסוואי כתב את הפוסט הזה?...

ירון אמר/ה...

אחלה פוסט!
פרופורציה זה בדיוק מה שחסר לדור הזה..מרוב Wii, Bing וiPod - שכחנו מה חשוב באמת

דור אמר/ה...

צודק,
לפעמים רק כשמבינים שיש צרות גדולות מאיתנו - התקלה בiPod נראית שולית וזניחה

דניאל ב. אמר/ה...

לדעתי אחד הפוסטים המדוייקים שכתבת - רק כי אני בתחושה זהה כרגע (ראיתי חדשות..)