יום חמישי, 18 ביוני 2009

שרות לקוחות בTwitter - הדור הבא!



אם אתם עדיין לא מכירים את העמוד של Zappos בTwitter - כדאי שתכירו... מדובר במערך שרות הלקוחות הכי גדול (שאני שמעתי עליו) בSocial Media.


Zappos, אתר קניות וסחר בארה"ב מפעיל מערך של 432 (!!!) נותני שרות בTwitter, בחשבון מסויים שנקרא Twitter.zappos.com.


יש כאן יישום אמיתי של שרות לקוחות בזמן אמת, כולל אפשרויות להיכנס לטוויטים של העובדים, תמונות (Tweets-Pics) ועוד.




בעיניי יש כאן קפיצת מדרגה בתפיסת שרות לקוחות בSocial Media, לא סתם חשבון של החברה אלא עמוד ייעודי עם מענה של מאות אנשים.

תגובה 1:

דני אמר/ה...

זה כיוון שכנראה נגיע אליו, אבל המודל ממש לא ברור.
ייקח זמן עד שנבין כיצד הIM, הSM - יתחברו אל הCC
אגב - זה לא יוריד עלויות, רק ייתן ערוץ נוסף