יום חמישי, 20 באוגוסט 2009

על שיווק בזמנים קשים...וזמן המתנה למעלית

ג'ונתן קאהיל מספר לנו ב3 דקות וידאו על איך צריך לשווק בזמנים קשים - הוא מציע ללכת על פשטות.
יאמר לזכותו שהוא שומר על פשטות, מצד שני הוא לא מחדש הרבה - את העקרון שנקרא KISS כולנו מכירים -
(Keep it Simple, Stupid).
זו לא הרצאה שתשנה לכם את החיים ואת הדרך שזה אתם משווקים - אבל מצד שני 3 דקות זה הזמן הממוצע שאנחנו מבלים כל יום בהמתנה למעלית - אז שווה להשקיע זמן המתנה למעלית בלחדד תובנה או שתיים.

הראיון עם Seth Godin, מחבר כמה ספרי שיווק כמו 'הפרה הסגולה', מחדש לנו כמה תובנות כאשר הוא מדבר על עתיד התרומה והתרומה לקהילה (Charity) - והוא חושב שלא כל מותג צריך לתרום ואם כן - צריך לעבוד בזה מעבר לסתם לתרום לארגון. Seth גם קצת ציני על הטרנד הירוק של מלחמה בהתחממות כדור הארץ. אמנם הראיון נמשך עוד 2:38 דקות מעבר לזה של ג'ונתן, אבל תחשבו שאתם פשוט ממתינים למעלית במגדל גבוה - ותשקיעו עוד כמה דקות במישהו שכן נותן תובנה חדשה..

אין תגובות: