יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

חגיגות הPost ה200 - עם עצה חינם לחברות הסלולאר


זהו הPost ה200 שלי בבלוג הזה, כמות אליה הגעתי במשך 10 חודשים שהבלוג קיים.

כלומר - 20 פוסטים לחודש!, כלומר פוסט בכל יום וחצי!

אבל מי שעוקב, יודע שבד"כ אני רושם בצרורות כאשר 'נחה עליי המוזה' ויש לי זמן (סופ"ש..).

אז מברוק - ואני מאחל לבלוג שלחגיגות ה300 יהיו יותר אורחים..


הנה נתון מעניין שמצאתי, מבין הלקוחות שרוכשים אפליקציות בiPhone, מה המקורות שמהם הגיעו אל האפליקציות הללו?

2 המקורות הראשונים הם חיפוש - פעולה אקטיבית, או בחנות של Apple או דרך חיפוש באינטרנט. שניהם סביב ה60%. המקור השלישי נותן לי רעיון - 46% מהאפליקציות נרכשו כי הגיעו דרך המלצה.

וזהו הכוח השיווקי של החברות הסלולאריות שרוצול להגדיל הכנסות מהiPhone, ולא רק למכור אותו כ'ברזל'. שימוש במידע על שימושי הלקוחות שלהם (מי מתקשר אל מי ומי חבר של מי) יכול להוות בסיס לDB Marketing של אפליקציות, כאשר אפשר מראש לזהות חברים שיש להם iPhone ויש להם ברשת החברתית שלהם חברים נוספים עם מכשיר זהה - ולפתוח ערוץ הפצה אישי עם תגמול לפי הצלחה.

זו לא פירמידה,שיטת MLM, כלומר Multi Level Marketing יכולה לייצר הצלחות כבירות בעלויות גיוס נמוכות. השיטה מאוד פופולרית בארה"ב, אך בישראל לא נראה שיש לה הצלחה גדולה. יש כאן הזמנות - הקמת מנגנון שיווק של אפליקציות דרך 'חבר מביא חבר'..

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אחלה טיפ..

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב, לרגל חגיגות ה-200.
על מה הבלוג?

יוסי אמר/ה...

אנונימי (2), קרעת אותי
אתה שואל על מה הבלוג?
זה על אנונימים שנכנסים לבלוגים ושואלים על מה הם...

הבלוגר אמר/ה...

אחלה בלוג.
מברוק

ורד ב. אמר/ה...

אתה כותב בקצב של משוגע,
תאט,
תריח את הפרחים..

שרגא (לא מהפיצה) אמר/ה...

אני מנוי לניוזלטר כבר כמה חודשים.
אחלה חומר