לHulu, אתר הWebT.V. המצליח בעולם יש יותר צופים מחברות כבלים מסורתיות כמו Time Warner.
בטבלה שכאן ניתן לראות את הפער, למרות שהפער מול Comcast עדיין גדול - אפשר להבין את המגמה -בעולם שבו האינטרנט מהיר, ה WebT.v היא האפליקציה הכי פופולארית, מה שנקרא Killer-App. זה מערער את המודל של חברות הכבלים והלוויין המסורתיות ומאפשר לחברות חדשות, אינטרנטיות, לחתום על הסכמי תוכן ולהביא אל הלקוח את התוכן הכי חדשני בלי ממירים, כבילה ביתית או חפירה ברחוב.
וזה גם אומר שהדרך שבה סרטים יופצו היא שונה, הכוח יעבור לחברות אינטרנט שלא עוסקות בהפצה, וכוחו של הVOD יגדל; בעולם האינטרנט מוטיב הקהילה מאוד חזק - וההפצה של סרים תהיה מאחד לשני (אפילו דרך המלצה בלבד ושליחת לינק).
ומה עם מכירות הפופקורן? את זה עדיין אי אפשר להחליף..
תגובה 1:
לא יהיו יותר הוט וYES...
הוסף רשומת תגובה