יום ראשון, 2 באוגוסט 2009

Google חוזרת למהלכי תקיפה


לאחר הודעה על השקת הChrome OS בה Google פתחה חזית ישירה מול Microsoft, ולאחר שהאחרונה הודיעה על גרסאות חינמיות של הOffice לפני כשבוע והודיעה לפני יומיים על עסקה עם Yahoo!, הפעם תורה של Google להכות בחזרה.

Google עלתה היום עם קמפיין פרסומי חדש - Going Google, בו היא מנסה לכוון ישירות אל עבר הOffice ומציגה את כל היתרונות של הGoogle Apps. הקמפיין כרגע עלה בשלטי חוצות ברחבי ארה"ב. כמו חברת אינטרנט מתוקנת, Google מציעה לעסקים לספר בTwitter מודע ומתי הם עברו להשתמש בGoogle Apps, כאשר הכל מתפרסם בחשבון שנקרא GoogleAtWork.

בקמפיין, Google מספרת על 1.75 מיליון עסקים שעברו לApps. היא קוראת לכולם להפיץ את הבשורה והקימה אתר לשם זה שנקרא - Spread the Word.

Google יוצאת במלחמה שכנראה לא תוכל לנצח בה אף מערכה. Office שולט בארגונים ללא עוררין. נדמה שההחלטה כאן אסטרטגית ומוכוונת לפתוח חזית נוספת בקרבות בינה ובין Microsoft. חברה אחרת לה יש חזית עם Microsoft היא Apple וחזית חדשה נפתחה השבוע בין Google לApple עם פליטת הפה האומללה של Marissa Mayer (יותר נכון פליטת הTweet) - אותה היא מיהר למחוק מחשבון הTwitter שלה.


מלחמת גוג ומגוג, ארמגדון של הגיקים או סתם הפגת הצ'יעמום של עונת המלפפונים - לא משנה מה הסיבה האמיתית, כל החברות נלחמות אחת בשנייה והופכות לנו את הקיץ הזה למעניין...

2 תגובות:

דני גבע אמר/ה...

מעניין, חסר ניתוח יותר מעמיק כמו שעשית על עסקת יאהו-מייקרוסופט והפרוייקט של אפל - זווית אסטרטגית יותר

אנונימי אמר/ה...

תודה, מה אתה חושב מייקרוסופט תעשה בתגובה?
תענה - או שתתעלם כיאה לחברה הגדולה יותר?