יום חמישי, 20 באוגוסט 2009

Microsoft הולכת על ויראלי ושוכחת משהו בסיסי

הMegawoosh שכנראה כולנו ראינו בYoutube או מחברים הוא קמפיין גרמני ויראלי של Microsoft, שנחתם בסיסמא - Make it Doable - כלומר הפוך את זה לאפשרי.
הקמפיין הוא לOffice Project 2007 של Microsoft, למרות שיש הודעה בבלוג של Microsoft - על Movie Maker חדש בWindows וזה יכול להיות קשור לזה

אבל רגע, איך הבחור שקפץ דייק כל כך ונכנס ישר בבריכת המים הקטנה? שימו לב לקליפ הזה שקצת נותן לנו פרופורציה ומזכיר שעם קצת דמיון ותוכנת עריכה טובה, אפשר גם להנחית מטוס נוסעים בתוך גיגית. ה1.2 מיליון צופים בYoutube לקליפ הזה לא בטוח מודעים לזה שיש כאן עריכה וקצת 'עבודה בעיניים', ולא בטוח שהם יאהבו את זה כשיגלו בהמשך.
הדבר הבסיסי בפרסום - הוא להיות אמין. אם אתה רוצה שאנשים יתפסו את המותג שלך ככזה (אם לא - אז שקר ללקוחותיך במצח נחושה, ונראה כמה מהם ימשיכו איתך לרכישה הבאה שלהם..).

ויראלי, או לא - הייתי מצפה שבסוף הקליפ Microsoft תשים לינק עם הסבר לאיך זה נעשה. אלא אם זה אמיתי - ותרשו לי להיות סקפטי.

3 תגובות:

ירון אמר/ה...

צודק, אבל יש מצב שזה לא של מייקרוסופט אבל מתיחה של מישהו

מעצב על אמר/ה...

לא יודע, לדעתי זה רק צעד ראשון ויהיה קמפיין המשך שיסביר שזה סתם עבודה במחשב

Unknown אמר/ה...

יריב צרכנים מכירים את סרטוני "האם זה באמת קרה" כבר יותר משנתיים. לדעתי זה לא מעורר שום אנטגוניזם אלא אתגר של "איך עשו את זה".

קבל עוד כמה...

http://asafhochman.blogspot.com/2009/01/2008.html