כולנו (מנהלי השיווק) עובדים זמן רב בלהכין את האתר שלנו בSEO כך שידורג גבוה בתוצאות החיפוש של Google.
אבל לאחר עסקת Yahoo! - Microsoft, הרי שבעוד כמה חודשים גם מנוע החיפוש של Yahoo! ישתמש בBing של Microsoft, כך שבעצם הולך ומסתמן כאן שחקן שני בחשיבותו עם נתח של כ20%-25% בארה"ב.
אם האלגוריתם של Google מוכוון בעיקר ללינקים פנימיים ונותן להם ציון גבוה בדירוג וההשפעה, הרי שBing דווקא נותן משקל רב יותר למלים שבעמוד.
כיום יש הזדמנות לאתרים שכבר לא ידורגו גבוה בGoogle - להיות ממוקמים גבוה בBing. אתרים שנמצאים בתוצאות ראשונות בGoogle - לא בטוח יצליחו להגיע לתוצאה דומה בBing אלא אם ינקטובאסטרטגייה של עמודי נחיתה שונים ועמודים כפולים מבחינת תוכן (Mirroring) אבל בנויים אחרת - כ"א אידיאלי למנוע חיפוש אחר.
כך או כך, בפעם הראשונה בשוק יש אפשרות למשווקים להשקיע ב2 מנועי חיפוש ולכסות כ98% מהשוק. למי שמזהה נכון את המגמה יש הזדמנות לבנות נכון כעת את היסודות כך שידורג גבוה בBing וכנראה זה יהיה הטרנד הקרוב.
יהיה מעניין.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה