יום שני, 21 בספטמבר 2009

האינטרנט כפלטפורמה לצריכת תוכן (ולא לתקשר בין בני אדם)

אפשר לראות את מה שמזמן ידענו - כל הYOUTUBE, HULU, סרטים, חדשות והתוכן הנגיש הזה (שלא לאמר P2P) במגמת התחזקות בקרב צרכני האינטרנט - בייחוד על חשבון הצורך להשתמש באינטרנט כדי לתקשר בין אנשים.
מדובר בהשוואה בין 2003 לבין 2007.
זה נובע מזמינות תוכן אבל גם מקלות ההתקשרות דרך סלולאר וירידה במחירים שלהם.

האינטרנט היא הבמה החדשה ולא רק אמצעי תקשורת. חברות האינטרנט המצליחות הבאות יגיעו מהתחום הזה.
Twitter מצליחה כי היא לא רק כלי ליצירת קשר אלא גם מקום לצריכות תוכן - מה שהחברים שלי עושים הוא תוכן מבחינתי.

אין תגובות: