יום חמישי, 10 בספטמבר 2009

אילו שינויים בחיפוש Google מתכננת ?

בשיחת ועידה עם אנליסטים חשפה החברה קצת מתכניותיה בנוגע למנוע החיפוש וההכנסות ממנו.
מלבד נושאים כמו שיפור ממשק ניהול המודעות למפרסם (עזרה עם מילות חיפוש וסימולציות של מחירי מילים), שיפור המידע שמתקבל בחיפוש כמו יותר מידע על האתר כבר בתוצאת החיפוש), ועוד שיפורים, Google הודיע על פורמטים חדשים של מודעות. ואלו הן חדשות עצומות (בעיניי) מכיוון שרוב ההכנסות של Google (משהו כמו 98% למיטב זכרוני) הן ממנוע החיפוש. שינויים קטנים של פורמטים לעתים יכולים לחוללת גידול בהכנסות של כמה אחוזים, ולחברה כמו Google - זה מאות מיליוני דולרים!
מדובר על 5 סוגים חדשים וביניהם מודעות וידאו ומודעות Click-to-Call (כמו Calling Banners הישראלית).
אני מעריך שזה ייתן שיפור נראה לעין להכנסות. זה בנוסף לאמירה של המנכ"ל שהוא מעריך לפי האינדיקציות שלו שהמיתון נגמר - ויש סיכוי שהמנייה של Google תעבור בקרוב את ה500 דולר (כרגע על 470$).

אין תגובות: