יום שישי, 5 בפברואר 2010

Entertainment ברשתות חברתיות


ההצלחה של הרשתות החברתיות היא כבר מזמן לא בגדר משהו חדש, אבל שימו לב לנתון הבא שמצביע על כך שFacebook מתקרבת לYahoo וGoogle כמקום שבו מבלים הכי הרבה זמן ברשת.



בפועל, רוב הזמן בGoogle הוא לחיפוש קצר וממוקד ואילו בFacebook אפשר לבלות שעות.


ולכן גם זה לא מפתיע שFoursquare שהיא רשת חברתית סלולארית, חתמה על הסכם עם Bravo TV לשת"פ מעבר למסך הטלויזיה, בתקווה להביא למעורבות גבוהה של הצופים עם התוכניות במכשיר הסלולרי, הרבה אחרי שהם סוגרים את הטלוויזיה או את המחשב.



העתיד נמצא ברשתות החברתיות ויצרניות התוכן יודעות את זה. גם התכנית החדשה של גיא פינס תשודר בFacebook ותנסה למשוך קהלים נוספים שלאו דווקא נמצאים מול ה'מסך הגדול' שבסלון. על זה נאמר:


Community is the new Entertainment.


אין תגובות: