גם בTechcrunch
יש מי שסיפר כיצד הוא מרוצה מהמהירות שבה הכל התנהל
ומי שספר את התורים בכל רחבי העולם
כתבו עליו בFinancial Times, בTime, ואפילו בדה-מרקר. ובTwitter מהרגע שהתחלתי את החיפוש עד לרגע שהופיעו התוצאות נוספו עוד 350 אנשים שדיבר עליו.
בGoogle Trends הוא היה מס' 1 בHot topics.
לדעתי, יש סיכוי שמאז שהתאומים נפלו בשנת 2000 לא היה כזה קונצנזוס חדשותי בכל רחבי העולם; ואני בטוח שמעולם לא כוסתה השקה של מוצר בצורה עכשווית כל כך והפכה לאירוע (אנשים משדרים בLive מהתור בשדירה החמישית..).
הiPad עושה הסטוריה כאייטם הכי מתוקשר בעידן הדיגיטלי בצורה גלובלית, עם אחידות דיעות על כך שהשקתו היא ארוע משמעותי. כל השאר - כבר הסטוריה. דרך אגב, מבט מהתורים מגלה שהם לא היו כל כך ארוכים, וקריאה מהירה באתרים מגלה שמי שהגיע כמה שעות אחרי הפתיחה יכל לרכוש תוך 15 דק' את הiPad שלו.
אבל Apple בונה את המותג באינטרנט, בסלולאר, ברשתות החברתיות ובTwitter. כמה אנשים באמת טרחו לקום בבוקר ולעמוד בתור - זה לא באמת משנה. מה שמשנה כיום זה כמה אנשים כתבו על זה - והמון עשו זאת. ומאותו הרגע - הכל יירשם בדפי ההסטוריה או יישמר בApp שמתעד רגעים שכאלה...
תגובה 1:
אכן השקה מרשימה!
מדהים
הוסף רשומת תגובה