כתבתי כאן קצת על שינויים בדרך שבה אנחנו צורכים את התוכן שלנו.
שימו לב לMiso, אפליקצייה שמטרתה לעשות Check-in של התכנים בהם אתם צופים. זה דומה לFoursquare רק שכאן במקום מקומות צריך לעשות Check-in לתכנים. על פניו לא ברור למה לעשות את זה, אבל הדור הצעיר שחי את האינטרנט והסלולאר כחלק מההווייה שלו - כנראה יאמץ את זה. זה יכול ליצור Database מעניין בעתיד, מעין פיפל-מטר עכשווי של מי מסתכם על מה ומתי. האפליקצייה מציעה מידע מלא על התכנים כולל תמונות ועדכונים ובעתיד גם שנת הפקה והכנסות. זה מעין IMDB פוגש את Foursquare.
ככל שאתה יותר מבצע Check-in אתה צובר מדליות ונקודות; מה שיוצר למפרסמים פילוח מאוד מעניין של קהלי יעד. בהנחה שצפייה בתכנים בסלולאר תהיה בשימוש רחב בעתיד, ספק תוכן יכול להגיע ישירות אל קהלי היעד שלו ולהציע להם תכנים חדשים. ממש מעניין שדווקא MGM שהוא לא בהכרח האולפן הכי חדשני כבר בחר להשתמש באפליקצייה ע"מ לקדם את הסרט החדש של HOT TUB TIME MACHINE.
זו תפיסה מעניינת של שיתוף שאם היא תצליח יכולה להיות מאומצת לתחומים חדשים; זה גם יראה עד כמה הדור הצעיר (יחסית) מעוניין לשתף אחרים במה הוא עושה, גם כשהוא נמצא לבד.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה