את התשובה על כך אפשר ללמוד מהכתבה ב Times-Online אודות המאבד של נינטנדו בApple וציטוט מפי הנשיא של נינטנדו שאומר ש'Apple היא אויב העתיד'.
אפשר להבין למה, אחרי צניחה במכירות לראשונה ב6 שנים, המנהלים של נינטנדו חושבים שהiPhone והiPad נתפס ע"י הלקוחות שלהם כתחליף הולם וראוי לא פחות.
זו הסיבה שאין את המשחק 'סופר-מריו' בiPhone, אבל זו כמובן טעות של נינטנדו. המשחק הזה כבר מזמן לא עכשווי, אלא שייך לעבר. מעולם לא היה מצב שבו התוכן קבע באיזו פלטפורמה הלקוח ישתמש, ונינטנדו עלולה רק להפסיד מהקרב הזה. הם היו צריכים להשקיע במשחק סופר מריו חדשני לiPhone עם הרחבה אינטרנטית נוספת, ולהשתמש בכח של iPhone ע"מ לחזק את המותג שלהם. במקום זה הם מתחילים מלחמה עם 'הבריון של השכונה'.
וזה קרב שאפילו מריו לא יצליח לנצח..
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה