יום שלישי, 4 במאי 2010

סופסוף בישראל - Augmented reality


חברת הכבלים HOT משתמשת בAugmented reality, בקמפיין לעונה השנייה של הסדרה "חצויה". במסגרת הקמפיין, לחיצה על הבאנר הפרסומי תביא למיני סייט, בו יוכלו הגולשים להדפיס את לוגו הסדרה ולכוונו למצלמת אינטרנט. על המסך ייווצרו דמויותיהן של כוכבי הסדרה בתלת ממד, שיתנו רמז לגולשים לפתרון חידה יומית.
מה זה Augmented Reality?
אפשר לקרוא בויקיפדיה, את ההסבר בGuardian אבל אין כמו מראה עיניים בYOUTUBE.

משום מה, AR עדיין לא תפס בארץ כמעט. היה קמפיין של נביעות, ומלבדו אני לא זוכר מהלך משמעותי שמשתמש ביכולות של AR. מה שמדהים הוא, שחברות הסלולאר שמחזיקות את המוצר שמעביר את החווייה (סלולארי..) עדיין לא השכילו לנצל את האפשרויות הטמונות בAR.

אין תגובות: