יום שישי, 31 באוקטובר 2008

All you need is love (וצ'יפ לפריצת הקונסולה...)



בראשית, עוד לפני הWireless, Cordless וSeamless היו הBeatles. .

והשבוע, החיפושיות, שמעולם לא הפסיקו להיות רלוונטיים, ממציאים את המודל העסקי שלהם מחדש (ולא שהוא זקוק להמצאה מחדש ) וחותמים על שותפות עם Apple, MTV והרמוניקס (אחראית לRock Band).
מדובר על משחק וידיאו עתידי, בו תשולב המוזיקה של הביטלס כבסיס למשחקי וידיאו.
המשחק יציע מסע ניסיוני בנבכי עולמה המוזיקלי של הלהקה, או כפי שפול מקרטני אמר – " מוצא חן בעיני שתינתן לאנשים האפשרות לחוות את המוסיקה מבפנים".

וזה אומר שאם פעם פול מקרטני חשב שבשביל לחוות את המוסיקה מבפנים צריך להתמסטל, היום הוא חושב שצריך קונסולה ו2 ג'ויסטיקים.
יש כאן סוג של Brandurance, התאמה מחדש למציאות של היום:
כלומר, LSD = OUT, LCD = IN
נראה לי שלוסי מהשיר Lucy in the sky with diamonds מתהפכת בקיברה...


יריב לבסקי

אין תגובות: