יום שני, 20 באוקטובר 2008

I'm a PC Vs. I'm a Mac

דוגמא למעורבות של הצרכן הדיגיטלי של היום: פארודיות על קמפיין I'm a pc של מייקרוסופט

שימו לב לפארודיות (מאת חובבי MAC)
http://www.youtube.com/watch?v=OIzf_05Hqlo – הבעייה בצלילים היא במקור ובכוונה..
http://www.youtube.com/watch?v=XI92qHu4sbA – שימו לב לבדיחה על מחזוריות חיי המוצר של מייקרוסופט (פגישה בעוד 5 שנים..)

אין הרבה מוצרים שיגרמו ללקוחות הנאמנים שלהם להגיב בצורה כל כך אקטיבית למהלכי שיווק של המתחרים – וליצור סרטים בעצמם..

אני מאחל לכל מותג שתהיה לו נאמנות כמו שיש לMAC בקרב לקוחותיו.

אבל אולי התגובה הכי מעניינת של צרכן היא זו של LUISDS (שם משתמש) שגילה (או לפחות טוען כך) כי את קמפיין I'm a PC (http://www.youtube.com/watch?v=yvvMOIOuzNY) של חברת מייקרוסופט יצרו על מחשבי...MAC! – שימו לב לפוסט שהוא רשם באתר Flickr:
http://www.flickr.com/photos/ldiazsantana/2869094754/

הידיעה הזו פשטה בכל אתרי האינטרנט במהירות; חיפוש בGoogle מגלה כי הידיעה הזו מצוטטת בכ700 אתרי אינטרנט.
זו דוגמא ליכולת של צרכן אחד להגיב ולהשפיע על מהלך שיווקי של חברה (מאוד) גדולה

יריב לבסקי

אין תגובות: