יום שני, 20 באוקטובר 2008

Bring The Love Back


קמפיין B2B של מייקרוסופט, המיועד ל'מקבלי החלטות' בנושאי פירסום ושיווק.
הקמפיין מעורר מודעות לפתרונות הפרסום של מייקרוסופט אבל תוקף את הנקודה בצורה לא שגרתית: יחסים בין זוג כאשר הגבר הוא המפרסם והאישה היא הלקוח.
הקמפיין צוחק על משרדי הפרסום שמשתמשים בכלים 'לא מעודכנים' אותם הם מציעים ללקוחותיהם.

המסר: בפעם הבאה תבקשו ממשרד הפרסום לפרסם במייקרוסופט.

הקמפיין זכה בפרסים בינלאומיים ובהם פרס בפסטיבל קאן האחרון.
הקמפיין: http://www.youtube.com/watch?v=D3qltEtl7H8
הבלוג של מנהל השיווק שאחראי עליו במייקרוסופט: http://www.youtube.com/watch?v=D3qltEtl7H8
יריב לבסקי

אין תגובות: