קמפיין B2B של מייקרוסופט, המיועד ל'מקבלי החלטות' בנושאי פירסום ושיווק.
הקמפיין מעורר מודעות לפתרונות הפרסום של מייקרוסופט אבל תוקף את הנקודה בצורה לא שגרתית: יחסים בין זוג כאשר הגבר הוא המפרסם והאישה היא הלקוח.
הקמפיין צוחק על משרדי הפרסום שמשתמשים בכלים 'לא מעודכנים' אותם הם מציעים ללקוחותיהם.
המסר: בפעם הבאה תבקשו ממשרד הפרסום לפרסם במייקרוסופט.
הקמפיין זכה בפרסים בינלאומיים ובהם פרס בפסטיבל קאן האחרון.
הקמפיין: http://www.youtube.com/watch?v=D3qltEtl7H8
הבלוג של מנהל השיווק שאחראי עליו במייקרוסופט: http://www.youtube.com/watch?v=D3qltEtl7H8
יריב לבסקי
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה