יום שני, 20 באוקטובר 2008

הצרכן החדש

צרכן מגיב אך לא מחוייב


גם אם מותג מתאים עצמו ומשנה את המסרים השיווקיים שלו – עליו להשתמש בכלים אחרים, מודרניים ועכשוויים. כלים שיאפשרו לצרכן שלו לראות אותו במדיות שונות, במכשירים שונים והכי חשוב – יאפשרו לו להגיב במהירות. למה?


הצרכן הדיגיטלי של היום מחפש יחסי גומלין (Interaction) אבל ללא מחוייבות ארוכת טווח (Engagement). לכן גם אם הצרכן קורא YNET, מחר הוא יכול לצרוך את התכנים בRSS בעמ' שהכין לעצמו בIGoogle. יחסי גומלין ללא מחוייבות – הרי זה סטוץ! (וגם איך שייראה אולי מוסד הנישואים בעוד עשר שנים – Marriage4.0...).

הצרכן הדיגיטלי של היום גם לא מעוניין להתחייב באופן קבוע, ולכן בכל פעם שיש לך הודעת תוכן חדשה – שלח אליו Newsletter והוא כבר יחשוב האם לבקר באתר שלך.

ואם תשלח אליו יותר מדי הודעות והוא יחליט שהוא לא רוצה שתכביד עליו הוא יגיד לך 'זה לא אתה – זה אני' ויסמן את המיילים שלך כSPAM (אם הוא מנומס ולא רוצה שתדע) או יבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה (אם הוא דוגרי ולא אכפת לא מה אתה חושב עליו).

ולכן, מעכשיו, זכור כי הצרכן הדיגיטלי של היום מחפש סטוצים. במקום RSS אמור – ONS (One Night Stand)..

אין תגובות: