יום שני, 27 באוקטובר 2008

בעייה או הזדמנות?




אחת הקלישאות השחוקות היא לקחת בעייה (אבל בעייה של ממש) ולהציג אותה כהזדמנות.
הקלישאה הזו מופיעה בכל ספרי הניהול ככלי להתמודדות עם התנגדויות.

שימו לב לאתר הזה - http://www.leavewallstreetjoinastartup.com/ שלקח את הקלישאה הזו צעד קדימה והבין שכאשר יש מאות אלפי מפוטרים משוק ההון בארה"ב – זו הזדמנות לבצע להם השמה ולמצוא להם עבודה.
את האתר הזה הקים ג'וש קופלמן אשר זכה להכרה בינלאומית כאשר במסגרת קמפיין גרילה לאתר שנקרא Half.com הצליח לשכנע את תושבי עיירה בשם Halfway, אשר נמצאת באוראגון – לשנות את שם העיירה ל Half.com תמורת קבלת סכום כסף. עוד על הסיפור הלא שגרתי הזה ב - http://www.buzzmarketing.com/halfway_oregon.html

ג'וש קופמן יודע לנצל (כנראה) הזדמנות וליצור BUZZ – חיפוש מקרי בGoogle מעלה לאתר שלו יותר מ1500 מופעים ברשת האינטרנט של אנשים ו/או פרסומים שכותבים על הסיפור הזה.

אין תגובות: