יום שישי, 27 במרץ 2009

Engagement של NIKE



פרסומת חדשה ומדהימה של NIKE מראה Feature אחד של הNike+ (המערכת שעוקבת באינטרנט אחר הביצועים של משתמשי Nike+ שזה הצ'יפ שמסנכרן בין הIpod לנעלי Nike).
הFeature היא היכולת לבצע חיתוכים והשוואות של אנשים מולם אני רץ, ובעצם הופך את זה למעין מיני-רשת חברתית של רצים. אני רץ, מזין את נתונים הריצה שלי ובדוק היכן אני עומד מבחינת תוצאות אל מול רצים אחרים.
Nike מינפו את ההשוואה של גברים מול נשים (כשנרשמים לאתר ולשרות אחת השאלות היא מה המין שלך). הרי זו השאלה הנצחית - שני המינים נלחמים אחד בשני ע"מ להשיג תוצאות טובות יותר.

זה Engagement Campaign במיטבו, שמראה אנשים מעורבים (Engage) שלקחו על עצמם משימה – לייצג את המין שלהם בקרב מול המין השני. חברת Nike זיהתה את הקרב הבלתי פוסק בין המינים כתובנה על הצרכן – והשיקה ב13 במרץ 2009 אתר המציע לכל משתמש Nike+ להצטרף לתחרות. יש 38 ימים מרגע ההשקה ועד הסיום. כמובן שבאתר יש גם המלצות לשירים לזמן הריצה, מסלולי ריצה ומוצרי Nike שיעזרו לך לנצח..
האם יהיו אלה הנשים או דווקא הגברים שינצחו? מה שברור הוא שזהו קמפיין מנצח שמשלב בין מדיות ומעביר מסר ורצון להשתתף בו. אחלה Engagement Campaign.

לצפייה בפרסומת – http://www.youtube.com/watch?v=eMzFKTqI07w
לצפייה באתר - http://nikeplus.nike.com/nikeplus/?locale=en_gb&l=all_challenges,943438092

איך מנחם בן אומר? פשוט מקסים.

אין תגובות: