נתונים מפורסטר מגלים ש:
75% מהבוגרים משתמשים בSocial Media (SM)
רוב המשתמשים (93%) חושבים שלחברות צריך להיות ייצוג במרחב של הSM
רובם גם חושבים שחברות צריכות להיות באינטרקציה במרחב הזה ולא סתם לפרסם
56% מהם מרגישים בנוח יותר עם חברות שמקיימות איתם אינטרקציה במרחב הSM תוך שימוש בכלים עדכניים
מ2005 ל2009, אחוז המבוגרים שיש להם פרופיל באתר SM גדל מ8% ל35%.
בגילאי 13-24 יש חדירה של 75% לשימוש בSM. זה אומר שתוך כמה שנים רוב כח הקנייה ישתמש בSM בצורה קבועה.
זה נתון שחברות צריכות לחשוב מה הן עושות איתו – ולראות את ההזדמנות...
75% מהבוגרים משתמשים בSocial Media (SM)
רוב המשתמשים (93%) חושבים שלחברות צריך להיות ייצוג במרחב של הSM
רובם גם חושבים שחברות צריכות להיות באינטרקציה במרחב הזה ולא סתם לפרסם
56% מהם מרגישים בנוח יותר עם חברות שמקיימות איתם אינטרקציה במרחב הSM תוך שימוש בכלים עדכניים
מ2005 ל2009, אחוז המבוגרים שיש להם פרופיל באתר SM גדל מ8% ל35%.
בגילאי 13-24 יש חדירה של 75% לשימוש בSM. זה אומר שתוך כמה שנים רוב כח הקנייה ישתמש בSM בצורה קבועה.
זה נתון שחברות צריכות לחשוב מה הן עושות איתו – ולראות את ההזדמנות...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה