במהלך שיווקי מעניין וייחודי, Procter & Gamble הזמינה בכירים מTwitter, Myspace, Google, Facebook ועוד למה שהיא בחרה לקרוא לו – Digital Hack Night.
Procter & Gamble ציידה את המשתתפים בתקציב שיווקי ו2000 חולצות טי-שירט שהיה עליהם למכור על מנת לגיס כסף לצדקה. וכל זה תוך שימוש באינטרנט בלבד.
זה נגמר בגיוס של 50,000$ ממכירת החולצות ותרומה נוספת של סכום זהה מצד Procter & Gamble. אבל הערך המוסף היה בעבודה וחשיפה מול קהל יעד ממוקד של מקבלי החלטות.
רוצים לקרוא עוד על המהלך ?
Procter & Gamble ציידה את המשתתפים בתקציב שיווקי ו2000 חולצות טי-שירט שהיה עליהם למכור על מנת לגיס כסף לצדקה. וכל זה תוך שימוש באינטרנט בלבד.
זה נגמר בגיוס של 50,000$ ממכירת החולצות ותרומה נוספת של סכום זהה מצד Procter & Gamble. אבל הערך המוסף היה בעבודה וחשיפה מול קהל יעד ממוקד של מקבלי החלטות.
רוצים לקרוא עוד על המהלך ?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה