יום חמישי, 19 במרץ 2009

איך Seat עושה Engagement?

והפעם - משהו משלנו (ישראל)

מלכת היופי לשעבר לירן כוהנר ומרינה קבישר (’הישרדות’) יעמדו במרכזה של פעילות גרילה של ’סיאט ישראל’, שמטרתה לעודד הזמנת נסיעות מבחן על האיביזה החדשה בקרב צעירים המקושרים לאחת מהרשתות החברתיות.
השתיים מחליפות את מקומם של אנשי מחלקת נסיעות המבחן, כאשר הנוסעים מופתעים שלצידם יושבות כוהנר או מרינה, ובסופו של תהליך יגלו כי כל הנסיעה המשותפת תועדה במצלמה נסתרת שהותקנה בקידמת המכונית.

מטרת המיזם היא שהנוסע, שיקבל דיסק עם סרטון המתעד את הנסיעה, ישלח מייל או קישור ברשת חברתית לחבריו.
אגב, לפי Google Insights יש עלייה למושג 'סיאט' למשך יום אחד וחזרה לכמות חיפושים רגילה. מצד שני יש מצב שרוב הסרטונים עוברים מתחת לרדאר של Google - ישירות בין אנשים לאנשים.
מרינה, אגב, כבר מזמן לא נמצאת בשיא התהילה אבל יותר אנשים מחפשים את המושג מרינה מאשר סיאט.
קלטו את הסרטון של ההוא שלא ידע מי זו מרינה

בכל אופן - מהלך שיווקי מעניין שיוצר שיחה. כל הכבוד לסיאט שחלק הסרטונים גם נמצאים בYoutube.

אין תגובות: