יום שישי, 26 ביוני 2009

האם היית סומך על הבלוגר שינהל לך את הכסף בבנק?


התשובה היא - לא בטוח. כנראה שלא.


אז למה בנק לאומי חושב שאנחנו רוצים לקרוא את הבלוג של מי שמנהל לנו את הכסף?


במהלך מושקע, אפילו מושקע מאוד במונחי פרסום ישראליים, הודיע בנק לאומי, (שפעם נקרא בנק לאומי - אח"כ רק לאומי כי המילה 'בנק' מעוררת אצל הלקוחות קונוטציות רעות) שגליה מאור, מנכ"ל בנק לאומי, צפויה להצטרף בעתיד הקרוב לקהילת הבלוגרים.

ואם לא די לנו בחידודי לשונה של הנ"ל, בנוסף למאור יצטרפו גם אייל בירן, ראש אגף בנקאות ישירה בבנק ותמר יסעור, ראש מערך השיווק בבנק, לקהיליית הבלוגרים.

את חיידק הכתיבה שעתיד לתקוף את בכירי הבנק מלווה קמפיין רחב היקף להשקת המותג "לאומי דיגיטל" - השם אותו העניק הבנק למכלול הערוצים הישירים אותם הוא מציע ללקוחותיו, ביניהם שירותים אינטרנטיים וסלולריים. יחד עם הבלוגים שיושקו תחת השם 'לאומי בלוג', יפתח הבנק גם פלטפורמת טוויטר - 'לאומי טוויטר'. במסגרת המהלך השיווקי השיק משרד מקאן-אריקסון קמפיין הכולל פרסומות טלוויזיה, מודעות בעיתונות ובאנרים באינטרנט. היקף ההשקעה בקמפיין הוערך ב-11 מיליון שקל.


האם לפתוח חשבון בטוויטר ולמנות כותבי צל להנהלה הבכירה - יספיקו ללאומי להיות יותר חדשן? או שמדובר רק במהלך שיווקי שנועד לצבור כמה נקודות תדמית בקרב הלקוחות הצעירים / חדשניים? האם מדובר במהלך מענה לחדשנות של מזרחי-טפחות עם הבנקאי הישיר - או באמת מדובר בשינוי של ממש?


נדמה שרק הזמן יגלה לנו עד כמה באמת גליה מאור תתחזק את הבלוג שלה. בינתיים נותר לאחל בהצלחה, ואין ספק שלאומי משיג את שאר הבנקים בפער גדול בכניסה לעולמות הדיגיטל. בינתיים.

תגובה 1:

בנקאי דיגיטלי אמר/ה...

דווקא הבלוג של גליה נראה מעניין.
רק שהיא לא תכתוב אותו, אלא מישהו אחר בכסף...